Assalamualaikum . Hye . Im Aina Nadhirah . 14 y/o . Sty kjg . status : In a Relationship :] . Don't forget to follow me :] . P/S : Sesiapa yg taknak follow aku , pergi main jauh-jauh . Jgn kacau hidup aku k . Siapa yg tk suka aku , aku lg la tk suka kt kau bingaii ! Kau suka aku ? Aku lg suka kt kau . Hahaha . Thanks follow me :] .

Wednesday, July 6, 2011

Capital S ^^

Assalamualaikum . Hey guys . Sorry dh lama tak update blog . Skrg susah nak bukak internet . Mcm lahanat je . Smbnggu sekali je ley bukak . Lahanat kn ? Shit ! ==" . Oke-2 . Biar lah takleh bukak internet hari-2 pun . AKu dh dpt online hari ni , kira bersyukur lah kan ? Hehe . Aku nak update sikit pasal kt tittle atas tu . Capital S ^^ . Mean ? Haha . Mesti korang nak tau kn ? Hahaha . Takyah tau , sebok je ! :P . Haha . K-2 / Mulakan ,

Masa first time aku jumpa Capital S ni , time uh aku pergi Tesco . Member aku teman kan aku g sana . Nak beli Folio BM pe jadah tah . Pas tu , dh beli semua tu , lepak kt foodcourt . Then jalan-2 jup dlm Tesco . Dah jalan lepak balik kt foodcourt . Time lepak ada lah sorang mamat ni . Haha . Padahal Bf Myra dgn Abg dia . Abg dia comel ^^ . Hee . Suka tgk muka comel dia tu ^^ . Pas tu , Lepak-2 ar . Dha lepak tu , turun bwh g tmpt yg dekat dgn pintu belakang tesco tu . Lepak ar jup . Masa tu jugak lah aku kenal Capital S ni . Hehe . Aku date dgn dia , Myra date dgn Bf dia . Lepak-2 tu , kenal lah kteorg time masa tu . Dia mintak number aku , aku kasi lah . Dah kasi bagai semua tu , time go to home ! Salam dia semua . Tggu bapak Myra dtg , dh dtg blah balik .

Malam tu jugak lah , dia text dgn aku . Hehe . Aku happy bila dgn dia . Aku tak tau kenapa ? Korang tau tak ? Tak kn ? Hahaha . Start dari situ , aku text-2 dgn dia semua . Sampai lah hari ni . Hmm , karakter dia , dia seorang yg Romentik , Baik Hati , dan last yg buat aku suka kt dia Dia Seorang Yg Jujur . Tu penting . Kena jujur lah weh . Tak jujur , kau sepak terajang je dia ! Haha . Tu je yg aku tau karakter dia mcm mana . Oke . act , banyak lah memory aku dgn dia . Malas nak tulis . Hahaha . Ni je yg aku mampu nka tulis . Haha . Ada masa lagi , aku buat entry baru pulak ea ? Kbyebye . Assalamualaikum . Thnaks for reading :] .
EM♥